Sıradanlığı sokağın ruhuyla silip atan Bad Bear, Türkiye’nin farklı bölgelerinde sevenleriyle buluşmaya devam ediyor. Yakın zamanda Tuzla Marina’da açtığı yeni mağazası ile büyüme hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.

Son çeyrekte Türkiye’de üç mağaza daha açacak olan Bad Bear, yurt dışı büyüme hedeflerine de adım adım ilerliyor . 5 yıl içinde yurt içinde 14, yurtdışında ise 4 mazağa açacak olan Türk markasının ilk hedefinde ise İspanya ve Hollanda var.

Seyhan Selçuk; “Bütün e-com sitelerinde varız. Adette ortalama yıldan yıla yüzde 22 reel büyümemiz var. Yıllık satış adedimiz 1,5 milyonu buldu. Tüm ağlar özelinde 2024’te açılacak mağazalarla ve ihracatla beraber adette yüzde 41 büyüyeceğiz. Bir Türk markası olarak dünya üzerinde kendi izimizi bırakmak istiyoruz. Hedefimiz, dünyada tanınan bir marka olarak anılmak.” sözlerine yer verdi.

 

CEVAP VER