Kayaş‐Ankara‐Sincan arasındaki mevcut demiryolu hatlarının hızlı tren, konvansiyonel hat ve banliyö hattı olarak birbirinden ayrılmasıyla tüm istasyon ve peronların metro standardında yeniden inşa edilmesinin amaçlandığı proje aşama aşama hayata geçiyor.

Başkentin diğer toplu taşım sistemiyle entegre edileceği proje tamamlandığında yıllık yolcu kapasitesi 15 milyondan 60 milyona çıkarılacak ve her 2 dakikada bir banliyö seferi düzenlenecek.

Kolin İnşaat tarafından sürdürülen çalışmalarda Kurtuluş-Cebeci İstasyonları arasındaki bölümde vagonlarla taşınan rayların döşeme işlemi sürüyor.

Cebeci semtinde henüz yayaların geçişine açık olan tren yolunda mahalle sakinlerinin geçişine kontrollü olarak izin veriliyor
Raylar, Raykent Lojistik lokomotifiyle taşınıyor

(Haberola-Necdet Gürsoy)

CEVAP VER